środa, 11 lipca 2018

Seriale młodzieżowe v3

W ostatnim czasie bardzo wkręciłam się w oglądanie seriali i filmów. Z faktu, że dawno mnie tu nie było postanowiłam zmienić delikatnie konspekt bloga. Od teraz nie będą się tu pojawiać  jedynie recenzję książek, ale także dojdą posty o serialach, filmach a może nawet i grach. Chciałabym wam przedstawić 5 seriali odkrytych przeze mnie w ostatnim czasie. Do kilku z nich zamieszczę moje ulubione piosenki z serialu❤

GREENHOUSE ACADEMY

Po śmierci matki Hayle i Alex dostają się do elitarnej szkoły, która uczy młodych ludzi na przywódców w różnych dziedzinach. Najciekawsza według mnie jest rywalizacja dwóch drużyn Kruków i Orłów co szczerze mówiąc od razu skojarzyło mi się z Harrym Potterem. Bohaterowie uczą się rywalizacji, trudnych wyborów oraz odkrywają tajemnice, których nikt by się nie spodziewał. Oczywiście wątki miłosne także się pojawiają i to nawet sporo. Jak na razie serial liczy 2 sezony po 12 odcinków.


DEGRASSI: NEXT CLASS

Serial jest kontynuacją serii Degrassi, lecz bez przeszkód można oglądać bez obejrzenia poprzednich części serii tak jak to zrobiłam ja. Serial opowiada o życiu nastolatków i ich problemach. Poruszane są w nim tematy homoseksualistów, imigrantów, samobójstwa, choroby oraz wiele więcej. Historie pokazane w Degrassi: Next Class są po prostu piękne. Niejednokrotnie doprowadziły mnie do płaczu.

Gdyby ktoś wiedział  gdzie mogłabym obejrzeć Degrassi: Nowe Pokolenie , czyli poprzednia część byłabym wdzięczna za informację.

DYNASTY

Serial opowiada o bogatej rodzinie  Carrrington, której członkowie oraz przyjaciele walczą o władzę nad firmą z całych sił. Fallon- silna młoda kobieta pewna swego, Steven- syn miliardera, który woli zająć się swoim partnerem i dobrem na świecie niż pieniędzmi oraz Blake- głowa rodziny oraz obecny właściciel imperium, także wiele innych  bohaterów wśród których trwa walka o miłość i bogactwo.




RUNAWAYS
Krótki serial fantastycznonaukowy liczący zaledwie 10 odcinków, mówiący grupie przyjaciół, którzy pragną odkryć tajemnice jaką skrywają ich rodzice w tajnym stowarzyszeniu. 


ONCE UPON A TIME
Co się stanie gdy bohaterowie bajek i baśni trafią do naszego świata ? O tym właśnie opowiada ten serial. Bohaterowie są dosłownie wyciągnięci z fantastycznego świata do małego miasteczka Storybrook gdzie przenosi ich klątwa. Historia ukazana jest w aż 7 sezonach po 22-23 odcinki więc jest co oglądać ☺

12 komentarzy:

  1. Właśnie szukałam jakiś nowych serialów, dzięki tobie mam już co oglądać w kolejne dni! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Dodałam na listę 'do obejrzenia', bo wydaje się ciekawy i mi też skojarzył się z Harrym Potterem :)
    2. Nie dla mnie.
    3. Dynasty już od dawna jest na liście do obejrzenia, bo wydaje mi się, że ten serial przypadnie mi do gustu.
    4. Też nie dla mnie.
    5. Także na liście 'do obejrzenia' i mam nadzieję, że uda mi się go wkrótce obejrzeć :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro dodałaś już do listy "do obejrzenia" nic tylko pozostaje nadrabiać jak najprędzej! <3

      Usuń
  3. najbardziej zainteresował mnie Degrassi - bardzo lubię seriale o amerykańskiej młodzieży, takie jak the o.c., one tree hill czy pretty little liars, więc ten pewnie też mi się spodoba. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Ja aktualnie oglądam 3% i również polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. "ONCE UPON A TIME" bardzo mnie ciekawi. Postacie fantasy w naszym świecie, to by było interesujące, wypad na miasto z Harrym Potterem :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i ostatni brzmią super!

    OdpowiedzUsuń