czwartek, 16 sierpnia 2018

Insatiable

Kilka dni temu a dokładnie 10 sierpnia Netflix wypuścił na swoją platformę 12 odcinków (cały 1 sezon) nowego serialu "Insatiable". Krótki i nowość? Jasne obejrzę, czemu nie.

Główna bohaterka Patty przez lata była poniżana i wyśmiewana przez swoją wagę i co się z tym wiąże wygląda. W rezultacie incydentu pobicia z bezdomnym, dziewczyna doznaje złamania szczęki chudnie. Bob Amstrong to adwokat, który broni w sądzie oskarżonej Patty. Zauważa w niej piękno i pragnie wykorzystać ją aby wrócić na szczyt w karierze szkolenia uczestniczek pokazów piękności. Nikt jednak nie przewidział, że młoda dziewczyna ma aż tak wielką chęć zemsty i może posunąć się do niewyobrażalnych czynów w walce o swoje.




O serialu przeczytałam już wiele negatywnych opinii, dużo osób uważa, że szydzi on z kobiecego ciała i akceptacji przez społeczeństwo. Sama jakoś bardzo się nim nie zachwycam, ale też go nie neguje. Moja przygoda z tą historią dzieli się na trzy etapy. Na samym początku stwierdziłam, że ten serial jest psychiczny, może nawet przypomina "The End of The F***king World" , później "hmm może jednak ma jakieś wartości ", na samym końcu miałam w głowie tylko jedną myśl. Bardziej powalonego serialu to ja jeszcze nie widziałam.  Występowały tam sytuacje zabawne, czasem smutne, a innego czasu aż odrażające. Zabójstwo, porwanie, homoseksualizm, brak ojca, typowe problemy nastolatków,konkursy miss,oszustwa, znajdziemy tam dużo a nawet jeszcze więcej. Moim zdaniem jest to jedna z tych "mrocznych komedii". Nie mogę jednak zaprzeczyć, że serial oglądało mi się przyjemnie bo tak właśnie było. Odcinki nie były nużące, akcja rozwijała się w dobrym tempie jak na tak małą ilość odcinków i nie żałuję, że go obejrzałam mimo tylu negatywnych opinii.

Oglądałyście? Jestem bardzo ciekawa jakie są wasze opinie o Insatiable. ❤

35 komentarzy:

  1. Obejrzałam pierwszy odcinek i niestety chyba zrezygnuję. Nie odniosłam wrażenia, że ktokolwiek szydzi z czyjegoś ciała, ale klimat jest zdecydowanie nie mój. Trochę zbyt zwariowany, być może jednak zbyt młodzieżowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam właśnie powiadomienie z Netlixa i się zastanawiam, ale pewnie obejrzę, w końcu jeszcze chwilę trzeba poczekać na powrót sezonu seriali ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo przypadł do gustu - wystarczy potraktować go z przymrużeniem oka i być świadomy, że jest zhiperbolowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię "powalone" seriale, książki o ogólnie … "dziwactwo" (jakby ktoś zobaczył mój szkicownik to by na bank mnie skierował do psychiatry ;-) ) , więc możliwe , że obejrzę pierwszy odcinek i zobaczę jak mnie to wciągnie ;-)
    https://zaczytana-artystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi niestety nie przypadł on do gustu - to nie mój typ humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam mnóstwo serialów netflixa, wiec pewnie do tego tez kiedyś dojdę. A jak opinie są różne, to tym bardziej muszę sobie wyrobić własną opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym serialu i zamierzam go obejrzeć. Zobaczymy, czy rzeczywiście taki negatywny, chociaż czuję tutaj małe zapędy na jakiś romans. Jeszcze zobaczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy serial dla mnie, ale mogłabym się skusić i zobaczyć pierwszy odcinek, bo trochę jednak mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłam oglądać ten serial i tak sie wciagnelam, ze oglądam go całymi dniami��❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Zobaczę pierwsze odcinki i sprawdzę, czy mnie wciągnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. NIe jest to serial który mogłby wzbudzić moje zainteresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie warto wierzyć w ploteczki i opinie innych, zawsze najlepiej przekonać się na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję wykupić Netflix, bo coraz więcej seriali mnie ciekawi. Ten serial też zwrócił moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam sporo negatywnych opinii o tym serialu, ale mam na niego ochotę. :D Jestem ciekawa jak wypadła Debby w głównej roli, no i chętnie zobaczyłabym jakiś odmóżdżacz. :D A jak bardzo mnie będzie irytował to wyłączę i tyle. :D
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze się zastanowię, bo z serialami u mnie ostatnio różnie. Mam spore zaległości. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Serial obejrzałam, i powiem, nie jest dla każdego...
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń