piątek, 3 sierpnia 2018

71 Filmów Fantasy/Sci-Fiction, które warto obejrzeć

Ostatni post z 50 FILMÓW ROMANTYCZNYCH,KTÓRE WARTO OBEJRZEĆ  bardzo wam się spodobał, dlatego postanowiłam napisać coś podobnego i dzisiaj przychodzę do was z filmami fantasy/Sci-Fi ☺❤

1.Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć

2.Harry Potter i Kamień Filozoficzny

3.Harry Potter i Komnata Tajemnic


4.Harry Potter i Więzień Azkabanu

5.Harry Potter i Czara Ognia

6.Harry Potter i Zakon Feniksa

7.Harry Potter i Książę Półkrwi

8.Harry Potter i Insygnia Śmierci(część 1 i 2)

9.Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

10.Władca Pierścieni: Dwie Wieże

11.Władca Pierścieni: Powrót Króla

12.Hobbit: Niezwykła Podróż

13.Hobbit: Pustkowie Smauga 

14.Hobbit: Bitwa pięciu Armii

15. Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły

16.Piraci z Karaibów: Skrzynia Umarlaka

17.Piraci z Karaibów: Na krańcu Świata

18.Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach

19.Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara

20.X-Men: Pierwsza Klasa

21. X-Men: Geneza Wolverine

22.X-Men

23.X-Men 2

24.X-Men: Ostatni Bastion

25.The Wolverine

26.X-Men: Przeszłość, która nadejdzie

27.X-Men: Apokalipsa

28.Deadpool

29.Deadpool 2

30.Logan: Wolverine

31.Gwiezdny pył

32.Jumanji

33.Jumanji: Przygoda w dżungli

34.Igrzyska Śmierci

35.Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia

36.Igrzyska Śmierci: Kosogłos (część 1 i 2)

37.Niezgodna

38.Zbuntowana

39.Wierna

40.Legion Samobójców

41.Narnia: Lew, Czarownica i Stara Szafa

42.Narnia: Książę Kaspian

43.Narnia: Podróż wędrowcem do świtu

44.Więzień Labiryntu

45.Więzień Labiryntu: Próby ognia

46.Więzień Labiryntu: Lek na śmierć

47.Piękne istoty

48.Dawca Pmięci

49.Moja niania jest wampirem

50.Łowca i Królowa lodu

51.Piękna i Bestia

52.Avatar

53.Oz wielki i potężny

54.Charlie i fabryka czekolady

55.Bright

56.Czarownica

57.Osobliwy Dom Pani Peregrine

58.Następcy

59.Następcy 2

60.Mroczne cienie

61.Akademia wampirów

62.Pasażerowie

63.Upadli

64.Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna

65.Percy Jackson: Morze Potworów

66.Wiecznie żywy

67.Zmierzch

68.Zmierzch: Księżyc w nowiu

69.Zmierzch: Zaćmienie

70.Zmierzch: Przed Świtem (część 1 i 2)

71.Ostatni Władca Wiatru

Jeśli macie pomysł jaki film mógłby się tu jeszcze znaleźć koniecznie napiszcie w komentarzu!



11 komentarzy:

  1. większość z nich znal i widziałam, poza Percym i Wolverine :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piraci z Karaibów... z każdą kolejną częścią film spadał na jakości a ostatnia częśc to według mnie porażka;/ Szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pierwsze części bardziej się podobały <3

      Usuń
  3. Igrzyska <3
    Mam sporo filmów do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo fajnych pozycji! Uwielbiam Harry’ego! Igrzyska i seria Niezgodna tez bardzo mi się podobały, za to więzień labiryntu już jakoś mniej. Za to najbardziej urzekł mnie Osobliwy dom pani Peregrine. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plus filmy MARVEL'a Polecam! 💜
    Pozdrawiam!
    niezdecydowanaemilie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobała Mi film Harry Potter i Insygnia Śmierci: część II oglądałem go kilka razy i naprawdę to perełka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw filmów jest na https://www.ipla.tv/start ostatnio oglądałem tytuły których nie ma w innym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń