poniedziałek, 24 października 2016

Niebezpieczne kłamstwa

 
Tytuł:Niebezpieczne kłamstwa
Tytuł oryginalny: Dangerous lies
Autor:Becca Fitzpatrick
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
Ilość stron:424


  Książka opowiada o nastoletniej Esteli, która po groźnym przestępstwie, którego była świadkiem zostaje objęta programem ochrony świadków. Z dnia na dzień zostaje zmuszona do zmienienia całego swojego dotychczasowego życia i przeprowadzki do małej miejscowości Thunder Basin w Nebrasce. Za wszelka cenę pragnie wrócić do dawnego stylu życia, lecz zmienia się to po poznaniu tajemniczego chłopaka z sąsiedztwa Cheta.
 
   Powieść Becci Fitzpatrick nie jest przewidywalna, co bardzo działa na jej plus. Zakończenie jak i cała fabuła zaskakiwała mnie na każdym kroku.
Nie jest to zwyczajny tkliwy romans to bezbłędne połączenie romansu ze swego rodzaju kryminałem.


2 komentarze:

  1. Nie czytałam wcześniejszych książek tej autorki i raczej nie zamierzam, ale tę mam na oku. Wydaje się bardziej ambitna niż "Szeptem". Może się mylę, ale trudno, przekonam się na własnej skórze.

    Zapraszam na Morriganowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając "Niebezpiecznych kłamstw" nie mogłam uwierzyć, że jest to książka tej samej autorki co "Szeptem". Naprawdę zaskakuje i jest warta przeczytania. :)

      Usuń