niedziela, 25 lutego 2018

The End of the F***ing World

Serial można było obejrzeć od stycznia tego roku na platformie Netflix. Bazuje on na komiksowej serii Charlesa S. Forsmana. Cały pierwszy sezon składa się z 8 odcinków trwających 20-25 min.The End of the F***ing World tak bardzo mi się spodobał, że obejrzałam go za jednym razem. Niestety jak na razie nic nie wiadomo o powstaniu drugiego sezonu i trzeba żyć nadzieją, że jednak powstanie. Ja właśnie taką nadzieję mam i wierzę, że się spełni.Po obejrzeniu sami będziecie mieli takie odczucia. Gwarantuje!


Jest to jeden z tych seriali, który można zaliczyć do tych bardziej nietypowych przepełnionym czarnym humorem.  Dwójka głównych bohaterów James (Alex Lawther) i Alyssa (Jessica Barden) poznają się na szkolnej stołówce. Zaczyna się bardzo zwyczajnie? Nic  z tych rzeczy. W nie długim czasie po poznaniu kradną samochód ojca Jamesa i wyruszają w podróż, która już na samym początku nie wróży nic dobrego, lecz oni jak to młodzi 17 latkowie,trzeba zaznaczyć dość specyficzni nastolatkowie się tym nic a nic nie przejmują.



James uważa, że jest psychopatą. Zabija zwierzęta a jego kolejnym celem jest zabójstwo człowieka. Zawsze ma przy sobie nóż, jest cichy i często nie wie co się wokół niego dzieje. Natomiast Alyssa podchodzi do wszystkiego z wielkim luzem i wydaje się osobą, która niczym się nie przejmuje. Prawda jest taka, że oboje mimo maski dwójki psychopatów są nastolatkami z problemami przede wszystkim na tle rodzinnym, nie mający swojego miejsca w świecie.


Zabójstwo, próba gwałtu, kradzieże, ucieczka, problemy rodzinne to wszystko i wiele więcej znajdziemy w The End of the F***ing World. Ja uwielbiam! A wy? Oglądaliście? Co sądzicie?


18 komentarzy:

  1. Początkowo serial ten nie przypadł mi do gustu, ale wraz z rozwojem akcji i bohaterów polubiłam o trochę bardziej. Postać Alyssy mnie irytowała przez większość czasu. Doceniam jednak mrok i czarny humor :)
    Magdoszopedia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to w pierwszych odcinkach też za nią nie przepadałam ale potem ją polubiłam :D

      Usuń
  2. Nie oglądałam, ale uwielbiam produkcje Netflixa - Riverdale, Dark, Stranger Things <3 także na pewno dam szansę temu serialowi. Do tej pory przechodziłam obok niego obojętne, ale zwróciłaś moją uwagę. Odcinki krótkie, więc pewnie szybko obejrzę :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W czasie egzaminów szukałam czegoś, co pozwoliłoby mi na chwilę przerwać naukę i się odprężyć, ale przy tym czegoś na co nie zmarnuję nie wiadomo ile godzin. Wtedy zaczęłam oglądać ten serial, bo doszłam do wniosku, że jest na tyle krótki, że nawet jak się wciągnę, to jest wybaczalne :) Na początku stwierdziłam, że jest beznadziejny i naiwny, no ale nadal idealnie spełniał swoją funkcję. Ale później... Wszystko się zmieniło. Jest po prostu świetny i taki głęboki, że ja nie wiem, jak to się stało, że wcześniej tego nie zauważyłam. Obejrzałam go już dwa razy i pewnie zrobię to i trzeci. Ale ja w porównaniu do Ciebie nie chcę, żeby powstał drugi sezon. Dla mnie historia się zakończyła i tak powinno pozostać.
    Pozdrawiam :)

    lustrzana nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku mówiłam, że to coś zdecydowanie dla mnie! Uwielbiam nienormalne tematy, natomiast pogłoski o nastoletnim psycholu tylko jeszcze bardziej zachęciły mnie do obejrzenia tego serialu. Niestety po 4 odcinkach zrezygnowałam...Bohaterowie wydawali mi się niezwykle nijacy, co przyczyniło się do tego że później już wszystko denerwowało mnie w "The end..." Niestety nie jest to historia dla mnie...oczekiwałam czegoś wow, ale strasznie się zawiodłam :(


    Obserwuję i zapraszam do siebie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2018/02/szamankaodumarlakow-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasami tak bywa, ważne jednak, że spróbowałaś oglądać i sama oceniłaś czy to właśnie serial dla Ciebie :D

      Usuń
  5. Nigdy nie mam czasu na oglądanie seriali niestety. A mam już tyle tytułów poleconych, że nie wiem od czego miałabym zacząć :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejciu już dawno chciałam obejrzeć ten serial :cc twoja opinia tylko mnie utwierdziła przy tym, że to genialna seria!! I na dodatek krótka więc pewnie niedługo ją wciągnę!
    Obserwuję <3
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takiego rodzaju seriale, może się skuszę. Według Twojego opisu, może być ciekawy.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaaardzo fajny serial z humorem wpasowującym się idealnie w moje gusta. Mam nadzieję, że Netflix jak najszybciej wypuści drugi sezon!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokochałam ten serial już w momencie, gdy obejrzałam zwiastun ;) Czekam niecierpliwie na kolejny sezon!

    OdpowiedzUsuń