niedziela, 26 lutego 2017

Książę i Gwardzista


Tytuł: "Rywalki Książę i Gwardzista"
Autorzy: Kiera Cass
Wydawnictwo: Jaguar
Liczba stron: 224


Kiera Cass zasłynęła ze swojej bestselerowej serii Rywalki, do której w 2014r. wyszedł dodatek "Książę i Gwardzista". Książka ta dzieli się na trzy części. Pokazuje wydarzenia z pierwszych części serii z perspektywy dwójki mężczyzn najbliższych sercu Americy. Maxona i Aspena.




KSIĄŻĘ
Jak się dowiadujemy Eliminacje nie tylko dla kandydatek były stresującym wydarzeniem. Maxon także przeżywał je również ciężko. Nie pomagały mu w tym  relacje z ojcem i jego nieprzewidujące sprzeciwu postępowanie. Mamy szansę również dowiedzieć się jak przyszły król przygotowywał się do całego wydarzenia i przebiegu historii jego oczami.

GWARDZISTA
Aspen pragnący odzyskać miłość, którą dzielił z Americą zdaje sobie sprawę, że to nie ona jest już panią jego serca, a kobieta, którą poznaje przypadkiem. Dowiadujemy się także jak wyglądał atak rebeliantów na pałac z widzenia gwardzisty co na pewno należy do ciekawego urozmaicenia.


Jak już wcześniej wspomniałam książka dzieli się na trzy części. Trzecia z nich to dodatki składające się z:
*Pytań do Kiery Cass gdzie dowiadujemy się między innymi o powstawianiu serii i odczuć autorki do napisanych książek i bohaterów.
*Listy wybranych kandydatek do Eliminacji.
*Drzewa genealogicznego Americy Singer, Aspena Legera oraz Maxona Schreave'a.
*Oficjalnej playlisty do Rywalek i Elity.

Książka "Książę i Gwardzista" to zapewne ciekawy dodatek dla zawziętych fanów książek Kiery Cass. Ja jednak nie należę do aż tak przywiązanych fanów tej serii i jak cała historia mi się podobała mimo denerwujących mnie niektórych decyzji bohaterów raczej nie sięgnę po drugi dodatek "Królowa i Faworytka".

A wy co sądzicie o całej serii i dodatkach? Jestem ciekawa waszej opinii.

16 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze tej serii, więc nie mogę się wypowiedzieć. Raczej po dodatek nie planuję sięgać, chyba ze cała seria bardzo przypadłaby m do gustu. Nominowałam cię do LBA. Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już zdecydujesz się przeczytać daj znać jak Ci się podobała :D

      Usuń
  2. Czytałam ebooka, więc nie było to najwygodniejsze, ale i tak książka bardzo mi się spodobała. Jednak wolę część, o Maxonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też o wiele bardziej podobała się część o Maxonie :D

      Usuń
  3. Nigdy mnie nie ciągnęło do tej serii - chyba skutecznie odstrasza mnie trójkąt miłosny :
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trójkąt miłosny to problem, który przewija się w co drugiej książce :/

      Usuń
  4. Po książkę raczej nie sięgnę, nie czuję, że mogłaby mnie wciągnąć. Natomiast na Twojego bloga weszłam przez LC i podoba mi się tutaj, odnajduję się w młodzieżowych klimatach (no, stara też nie jestem :D), dlatego zostanę na dłużej!

    Pozdrawiam :)
    Czytanie nie boli

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję! <3
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie dla mnie...
    Również obserwuję. <3
    http://dziewczynaopapierowymsercu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka nie w moim guście niestety. Jeszcze kilka lat temu pewnie bym ją połknęła - ale to starość już nie łyka takich powieści :D
    Pozdrawiam,
    dziekuję za odwiedziny i też obserwuje ;)
    Marta
    na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Utknęłam po drugim tomie przed trzecim i na razie czuję się z tym całkiem nieźle. Ale skończę to kiedyś xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak już skończysz 3 tom i jak podoba Ci zakończenie :D

      Usuń