sobota, 4 marca 2017

LBA

Ola z bloga Book With Hot Tea nominowała mnie do mojego pierwszego Liebster Blog Award. Bardzo dziękuję, gdy zobaczyłam nominację od razu zrobiło mi się cieplej na serduszku. ❤
 
1. Jesz lub/i pijesz podczas czytania?
Zdecydowanie tak. Dobre kakoko, czy kawałek ciasta umila mi praktycznie każde czytanie. Uwielbiam słodycze i czytanie książek, dlatego gdy tylko mogę łączę obie te rzeczy.

2. Kto jest twoim ulubionym autorem, a kto autorką?
Uwielbiam twórczość Beccy Fitzpatrcik jest ona zdecydowanie moja ulubioną autorką, a jeśli chodzi o autora jest nim ojciec romansów Nicolas Sparks.

3. Przeszkadzają ci złamane grzbiety, zagięte rogi itp.? Czy raczej nie przywiązujesz do tego uwagi?
Powiem nawet, że lubię z lekka podniszczone książki. Mają one wtedy dwie historie. Swoja wewnętrzną spisaną na stronach i z powodu użytkowania, które często mi się zdarzają. Np. Ostatnio czytając książkę w wannie nawet nie zauważyłam, że cały róg jest zamoczony w wodzie czego skutki są nadal widoczne. 

4. Oglądasz seriale? Jeśli tak, to jakie są twoje ulubione?
Jestem serialowiczem, oglądam m.in. 
Riverdale
The Originals
Teen Wolf
iZombie
Shadowhunters
Słodkie Kłamstewka
The Magicians

5. Pokaż lub wymień 3 najładniejsze książki na swojej półce.

6. Jesteś ścisłowcem czy humanistą?
I tu sama nie wiem co odpowiedzieć. Można powiedzieć, że trochę tym trochę tym, ale chyba większa część mnie to ścisłowiec.

7. Jest jakiś gatunek po który nie sięgasz?
Zdecydowanie nie przepadam za książkami historycznymi -,-

8. Twoja decyzja o założeniu bloga była spontaniczna czy przemyślana?
Od zawsze chciałam robić coś więcej, mieć swoje hobby, coś czemu mogę się poświęcić. Tak oto, którejś leniwej soboty założyłam bloga i stało się to moją pasją.

9. Lubisz czytać klasyki? Jeśli tak, to jakie są twoje ulubione?
Raczej nie. Preferuję książki obecnych czasów, lepiej się z nimi utożsamiam.

10. Twoje wymarzone miejsce na spędzenie wakacji to...?
Małe miasteczko w stylu Nebrascy z "Niebezpiecznych Kłamstw", świat country, kowbojów, tańca w stodole. To byłyby idealne wakacje.

11. Używasz zakładek czy zaznaczasz tym, co masz pod ręką?
Zakładki. Nie posiadam ich może jakoś wiele, ale i tak zakładki.

I to by było na tyle.Jeszcze raz bardzo dziękuję Ola❤
Nominuję

1.Ile książek masz w swojej biblioteczce?
2.Od jak dawna czytasz?
3.Ulubiony gatunek?
4.Ulubiona seria książek?
5.Film na podstawie książki, który najbardziej Ci się podoba?
6.Ile czasu średnio zajmuje Ci przeczytanie książki?
7.Wolisz nowe czy używane książki?
8.Czy książki zmieniło coś w twoim życiu?
9.Ulubiony cytat?
10.Najlepsze miejsce do czytania to..?
11. Wolisz książki Polskich czy Zagranicznych autorów?

Jestem ciekawa waszych odpowiedzi! Pozdrawiam Cieplutko i do napisania!☺


13 komentarzy:

  1. Pierwsza!😂💕 Super odpowiedzi. Też bardzo lubię twórczość Beccy Fitzpatrick. To małe miasteczko w "Niebezpiecznych kłamstwach" było cudowne😆 U mnie jedna książka została cała mokra przez grad i ślady po tym zostały😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo dość bardzo widocznych śladów po spotkaniu z wodą nie poddaję się i nadal mam zamiar czytać w wannie! A co do tego miasteczka to jeszcze taki mały domek z werandą, ogrodzony białym płotkiem. Po prostu marzenie:D

      Usuń
  2. Też uwielbiam połączenie książki i czekolady 😜
    Jeszcze raz dziękuję za nominację 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądam masę seriali. Zdecydowanie za dużo ;P Z wymienionych przez Ciebie bardzo lubię "iZombie" :) Jednak na czele mojej listy znajdują się "Orange is the new black", "Gotham" i ostatnio "Westworld" :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Orange is the new black" ," Gotham" i "Westworld" nigdy nie słyszałam, brzmią ciekawie. Na pewno zerknę na nie w wolnym czasie :D

      Usuń
  4. Świetne pytania i ciekaw odpowiedzi. Cała seria "Selekcja" ma piękne okładki <3
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się nie jeść w czasie czytania, bo jeśli jest to czekolada, to istnieje poważne niebezpieczeństwo, że cała książka będzie nią obklejona :P Poza tym jeśli dana historia na maksa mnie w wciągnie, to mogę nie kontrolować się jeśli chodzi o pochłoniętą przeze mnie ilość.
    Cudowne okładki.
    Pozdrawiam!
    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę fajna zabawa :) Można też dzięki temu poznać lepiej blogerów :)

    OdpowiedzUsuń