wtorek, 30 października 2018

(Nie)straszne filmy na halloween

Już za kilka dni Halloween. Wielu z nas pewnie będzie chciało spędzić ten dzień na oglądaniu typowo halloweenowych filmów, najczęściej horrorów. Co jednak jeśli tak jak ja boicie się i nie do końca przepadacie za historiami mrożącymi krew w żyłach? Oto moje propozycje na mało straszne filmy halloweenowe. Znajdziecie tu kilka produkcji Disney'a , filmy animowane i inne.

1.Moja niania jest wampirem

2.Straszny Dom

 3.Księga Życia

 4.Ghostbusters. Pogromcy duchów

 5.Magiczny duet

 6.Casper

7.Charlie i fabryka czekolady

 8.Frankenweenie

 9.Dziewczyna kontra potwór

 10. Gnijąca Panna Młoda

 11.Halloweentown

 12.I wszystko jasne

 13.Koralina i tajemnicze drzwi

14.Hotel Transylwania

15.Halloweentwon High

 16.Miasteczko Halloween

 17.ParaNorman

 18.Powrót do Halloweentown

 19.Hokus Pokus

 20.COCO

21. Osobliwy dom Pani Peregrine

Jeśli macie pomysły jaki film jeszcze by się nadawał do tej listy koniecznie piszcie! ❤

18 komentarzy:

  1. chyba najbardziej przemawiają do mnie animacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilku filmów nawet nie znałam, a niektóre tylko kojarzę z dzieciństwa. Bardzo fajny spis :)

    czytelnika.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Hotel Transylwania 💕💕 uwielbiam! Ja tobie polecam film "Rezydencja". Taki horror-komedia :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tytułów. Jest w czym wybierać :)

    Z tej listy w ciągu swojego życia nie widziałam jakiś 7-8 ;) Ale aż dziwne, że na liście nie ma Rodziny Adamsów xD A z animacji kojarze jeszcze "Shrek ma wielkie oczy",. Nie z animacji "Straszny dwór", "Seria niefortunnych zdarzeń", "Siedem minut po północy" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że nigdy nie oglądałam Rodziny Adamsów :D

      Usuń
    2. Pamiętam jak byłam mała moja Mama nie wiedząc co to za film, zabraniała mi go oglądac bo jest straszny a on ma swój specyficzny klimat ;)
      Gdybyś chciała obejrzeć musisz wiedzieć, że to nie najnowszy film.. ma swoje lata ;)

      Usuń
  5. Od siebie dorzucam jeszcze polską "Kołysankę" Juliusza Machulskiego. Musisz zobaczyć ten film!

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. „Osobliwy dom pani Peregrine” uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne propozycje! Polecam je nawet nie na halloween :p
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham filmy z motywem Haloween! Nie oglądałam wszystkich, które pokazałaś (mam co nadrobić!), ale niektóre oglądałam po kilka razy!

    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com)

    P.S. Obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń