piątek, 26 października 2018

Jedna Chwila

Tytuł: "Jedna Chwila"
Autor:Anna Dąbrowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Lira
Liczba stron: 288



Emilia tkwi w toksycznym związku. Pewnego dnia szala się przelewa i kobieta zbiera się na odwagę porzucenia narzeczonego miesiąc przed wyznaczoną datą ślubu. Mimo wyzwolenia i poczucia wyczekiwanej wolności dowiaduje się, że delegacja, w którą wyjeżdża to jej ostania chwila w ukochanej pracy bowiem firma się rozpada. W samolocie do Londynu poznaje tajemniczego mężczyznę, który zaskakuje jak i intryguje bohaterkę. Za namową Matta, bo właśnie tak nazywa się tajemniczy nieznajomy postanawia zaryzykować i odkrywa jak to jest żyć naprawdę. 

"Nie ma już przeszłości. Nie ma słów "tak nie wypada". Jesteśmy tylko ty i ja, jak najmniejsze państwo świata"


Przepiękna, niebanalna historia miłosna oblana nutą tajemnic, sekretów ale i przełamywania własnych lęków i słabości. Autorka pokazuje z jakimi problemami mierzą się ludzie i jak trudno przekraczać swoje własne granice. Bohaterowie są nietuzinkowi i wykreowani w taki sposób, że poznajemy ich stopniowo przez trwanie książki. Nie mogę zapomnieć o cytatach, które tak bardzo mi się podobały, że mogłabym ich tu umieścić niezliczoną ilość.

"Szczęściem była druga osoba, która jednym uśmiechem odmieniała pochmurny dzień, sprawiając, że zaczynało świecić słońce."
Zakończenie jak i ostanie rozdziały wywołały u mnie masę emocji. Smutek, niedowierzanie , zachwyt dosłownie mieszanka wybuchowa. Już wiem, że po tej książce będzie mnie męczył porządny kac książkowy. Autorka zostawia nas bowiem z zakończeniem, które sprawia, że nie możemy się doczekać co dalej się wydarzy. Pragnę kolejnej części dosłownie natychmiast. Nie pamiętam kiedy jakaś historia wywołała we mnie aż taki stan, w którym znajduje się teraz. Z całego serca polecam. Jak dla mnie jest to najlepsza książka jaką miałam okazję przeczytać w tym roku! ❤

Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce i wydawnictwu.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam nietuzinkowych bohaterów :) a sama tematyka choć pozornie zwyczajna, intryguje :)

    Pozdrawiam,
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wkrótce będę czytała tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele czytałam o tej książce pozytywnych opinii i jest ona na mojej liście "must read". Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com
    P. S. Zostaje u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dostałam jej na poczcie. Może mi się uda ją kupić. Mam na nią ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie, zapewne sięgnę po ten tytuł niebawem :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    Myśli to wymyśli

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to raczej historia nie dla mnie :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następnym razem znajdziesz u mnie coś co Ci się spodoba <3

      Usuń