sobota, 14 lipca 2018

50 FILMÓW ROMANTYCZNYCH, KTÓRE WARTO OBEJRZEĆ

CCzęsto mam tak, że chciałabym obejrzeć jakiś film z wybranego gatunku ale nic nie przychodzi mi wtedy do głowy. Założę się, że wielu z was też tak ma, dlatego przychodzę do was z listą wartych do obejrzenia filmów romantycznych.

1.Szczęściarz

2.Bezpieczna przystań

3.Zanim się pojawiłeś

4.The kissing booth


5.Czas na miłość

6.Szkoła uczuć

7.Wiecznie żywy

8.Titanic

9.Grease

10.Zmierzch

11.Ponad wszystko

12.Pięćdziesiąt twarzy Greya

13.Zostań jeśli kochasz

14.Piękne istoty

15.Ostatnia piosenka

16.Twój na zawsze

17.Igrzyska śmierci

18.Dawca pamięci

19.Dary anioła: Miasto kości

20.Charlie

21.Dziewczyna i chłopaka wszystko na opak

22.Porwanie

23.Gwiazd naszych wina

23.Szkoła uwodzenia

24.Piękna i Bestia

25.Bestia

26.Kopciuszek: Roztańczona historia

27. Trzy metry nad niebem

28.Niezgodna

29.Słowo na M

30.Love Rosie

31.Wybór

32.Twój Simon

33.Pasażerowie

34.Wiek Adaline

35.THE DUFF [#ta brzydka i gruba]

36.Każdego dnia

37. Papierowe miasta

38.Narzeczony mimo woli

39.Najdłuższa podróż

40.#realityhigh

41.Jeden dzień

42.I że Cię nie opuszczę

43.Wild Child. Zbuntowana księżniczka

44.Akademia wampirów

45.Wciąż ją kocham

46.Dla Ciebie wszystko

47.Lala Land

48.Intruz

49.Charlie St.Cloud


50.Sztuka dorastania



Napiszcie co o tym sądzicie i czy chcielibyście taki post o innych filmach ❤

16 komentarzy:

  1. Boziu...ale ten post mnie wziął na sentymenty. Pamiętam jak kilka lat temu płakałam na "Szkole Uczuć". Jak dla mnie jest to kanoniczny film romantyczny. O "Grease" nie ma co tu dużo mówić-muzyki z tego musicalu mogłabym słuchać na okrągło. "Wiecznie Żywy" to jeden z najzabawniejszych i takich "uroczych i przewidywalnych" filmów , ale mimo wszytsko trafia do serduszka. "Piękne Istoty" moim zdaniem są nawet lepsze od książki, gra aktorska sztosik, a melancholijny klimat został oddany perfekcyjnie. "Charlie" to jedna z najwspanialszych książek jakie kiedykolwiek czytałam i choć film też jest świetny, to moim zdaniem przed nim powinno zapoznać się z książką ( i nie jest to do końca film romantyczny jak dla mnie ;-) ) . "Twój Simon"... no tutaj zarówno wersja papierowa jak i filmowa są po prostu G E N I A L N E. I "Intruz"... niby film z wątkiem romantycznym , niby od autorki tego przeklętego "Zmierzchu" (od którego większość czytelników zaczynała książkocholizm, ale przecież wstyd się przyznać), ale niosący tak głębokie i tak poruszające przesłanie, że nie sposób nie uronić łzy.
    Bardzo ciekawy post i na pewno będę do Ciebie zaglądała ;-)

    Pozdrawiam serdecznie !
    https://zaczytana-artystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, strasznie miło czyta się takie opinie <3

      Usuń
  2. Większość filmów znam i oglądałam. Zaciekawił mnie natomiast #realityhigh, o którym nawet nie słyszałam, ale już patrzę na filmweb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny! Zapisałam go sobie w zakładkach, bo mimo iż połowę filmów znam, to drugiej połowy nie oglądałam i z wielką chęcią to nadrobię :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tu kilka takich filmów, które kocham i aż mi się miło zrobiło jak sobie o nich przypomniałam <3 Jednak wielu z nich nie widziałam, więc chętnie nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam większość z tych filmów. Najbardziej zaskoczył mnie (pozytywnie) "Wiecznie żywy", z kolei "Szkoła uczuć" była moim ukochanym filmem kiedy byłam nastolatką. Do "Narzeczonego mimo woli" lubię wracać, zawsze mnie bawi, a "Zanim się pojawiłeś" i "Czas na miłość" mnie wzruszają ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo dobrych filmów! <3 Jak najdzie mnie ochot na romans to wiem gdzie szukać podpowiedzi co jeszcze mogłabym obejrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej hej, a gdzie "Pamiętnik". To moj nr 1 w top romantycznych filmach ;-)
    Poza tym, ja jeszcze ostatnio pokochalam: "Tamte dni, tamte noce" (choc mowi o chlopieco-meskiej milosci) i "I, ze ci nie odpuszcze". Oraz ekranizacja Kopciuszka tez jest romansem ever ;-)
    Poza tym, większość wymienionych filmów kocham!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze, że nigdy nie oglądałam "Pamiętnika" <3

      Usuń
  8. Moim zdaniem seria filmów After też jest fajna. Szczególnie że ostatnia 4 część już tuż tuż :) Więc warto nadrobić pozostałe części.

    After 4 caly film

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ci los! - cały film online zalukaj CDA za darmo. Rodzina, podczas stypy po pogrzebie dziadka, dowiaduje się, że w loterii padły właśnie numery, którymi staruszek grał przez całe swoje życie. A zwycięski kupon znajduje się w marynarce trzy metry pod ziemią. Nagle z wielką mocą odczuwają potrzebę zobaczenia dziadka jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń