sobota, 11 sierpnia 2018

Blisko Ciebie

Tytuł: "Blisko Ciebie"
Autor: Kasie West
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 392

Autumn razem z grupą przyjaciół planowali wybrać się na zimową wyprawę do chatki. Wszystko pięknie się zapowiadało gdyby nie to, że główna bohaterka zostaje zamknięta chwilę przed wyjazdem w miejskiej bibliotece. Przygnębiająca wizja spędzenia 3 dni samotnie w zamkniętym budynku nie daje jej spokoju, dlatego nieustannie wierzy, że przyjaciele zauważą jej zniknięcie i natychmiast po nią wrócą. Tak się jednak nie staje a wiara w odnalezienie co raz bardziej malej. Jak się okazuje nie zostaje zamknięta tam sama. Towarzyszy jej w tym tajemniczy chłopak Dax, który raczej nie szczyci się zbyt dobrą opinią. Jest to samotnik, który jak głoszą plotki spędził jakiś czas w poprawczaku za pobicie i ćpanie. 


Przez ten czas bohaterowie mają możliwość lepiej się poznać i może nawet w pewien sposób zaprzyjaźnić, choć nie wydaje się to takie proste zważając na ich charaktery i opinii o drugiej osobie. Po wyjściu z biblioteki para przyjaciół nadal stara się utrzymywać ze sobą kontakt i jak to siebie nazywają są "odskocznią" od wydarzeń, które nie spodziewanie pojawiają się w ich życiu. Co z tego wyniknie? Musicie przekonać się sami.
"-Uważasz, że tak dobrze mnie już poznałeś, co?Myślisz, że się przejmę spóźnieniem na lekcję? -Tak.Za nic byś nie chciała podpaść nauczycielowi. Spojrzałam na niego spod zmrużonych powiek, a potem powiedziałam: -Masz rację. Muszę lecieć." 

Jest to pierwsza książka tej autorki, którą mam możliwość przeczytać i nie dziwię się czemu jest na nią taki szał. Początkowo przeczytałam pierwsze 6 rozdziałów, na drugi raz przeczytałam już do końca. Fabuła, bohaterowie i poczucie humoru występujące w tej powieści, wszystko mówi jedno wielkie TAK. Dlatego wiem, że przy kolejnym zamówieniu książki Kasie West to mój must have. Bardzo zauroczyła mnie postać Autumn swoją niewinnością i przeróżnymi pomysłami, które często wychodziły strasznie słodziutko. Dax natomiast zgrywał chłopaka, który lubi być sam i nie pokaże tego po sobie ale obchodzi go jednak los innych, czego doskonałym przykładem są sytuacje w bibliotece.

Polecam.Polecam. I jeszcze raz polecam. Zdecydowanie "Blisko Ciebie" to pozycja, która sprawiła, że odkryłam autorkę, której słowa do mnie przemawiają i dosłownie je wchłaniam jedno za drugim. A jak jest z wami? Czytaliście? Może polecicie mi, którą książkę tej autorki mam przeczytać jaką drugą?

36 komentarzy:

  1. Taka historia z pewnością by mnie zaciekawiła :D
    "Blisko Ciebie" - to tytuł, który muszę zapamiętać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia wydaje się bardzo ciekawa :D Myślę,że sięgnę po tą książkę.
    Pozdrawiam ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę miała na uwadze ten tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o twórczości samej autorki. I zazwyczaj nie były to negatywne opinie więc w leniwy dzień z pewnością sięgnę po "Blisko ciebie". Zwłaszcza, że historia wydaje się naprawdę obiecująca.

    Pozdrawiam!
    reenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i jestem tą książką zachwycona :D Lekka, przyjemna historia, bardzo utożsamiłam się z bohaterką.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jest głośno o tej autorce, ale ja nie czytałam jeszcze żadnej jej książki i chociaż ta Ci się podobała, nie do końca mam na nią ochotę :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam do tej pory ani o autorce, ani o książce, ale zapowiada się bardzo ciekawie. Bardzo oryginalna fabuła niezmiernie zachęca. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię książki autorki. Są lekkie i przyjemne. Tej jeszcze nie czytałam, ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam jeszcze twórczości autorki, ale na pewno niedługo to zmienię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu przeczytać coś od Kasie West! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno przeczytam :) za mną jedynie Chłopak z sąsiedztwa, ale autorka tak mnie zaciekawiła, że nie mogłam oderwać się od lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie muszę przeczytać "Chłopak z sąsiedztwa" <3

      Usuń
  12. Ja cenię sobie książki Kasie West za to, że są to bardzo lekkie i przyjemne lektury , fajne odskocznie od tych, które ciążą nam na sercu na długo po przeczytaniu. Mam na swojej półce kilka jej opowieści, na razie 3 są za mną , ale wiem, że sięgnę po następne, aby poprawić sobie humor ;-)
    pozdrawiam!
    https://zaczytana-artystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię książki Kasie West, ale ta była moim zdaniem najsłabszą jaką napisała (z tych które czytałam), więc jeżeli Ci się spodobała to na pewno inne również Ci przypadną do gustu. Trzeba przyznać, że ten pomysł z biblioteką był bardzo ciekawy! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie moja przygoda z Kasie West fajnie się zapowiada <3

      Usuń
  14. Zarezerwowałam ją ostatnio w bibliotece, więc już nie mogę się doczekać aż przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać Twojej opinii o niej <3

      Usuń
  15. Young Adult. To coś rzadkiego u mnie, a na rynku tego od groma. Może kiedyś przeczytam, gdy będę chciała sięgnąć po coś innego :)
    Pozdrawiam,
    Broken Arrow http://www.javri.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie to najsłabsza książka autorki aczkolwiek i tak przyjemnie się ją czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem to akurat najsłabsza książka Kasie West, wynudziłam się przy niej jak nie wiem :D. Polecam "Chłopak jak z bajki".
    Pozdrawiam.

    http://demoniczne-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam kiedyś książkę tej autorki i była całkiem przyjemna, myślę, że i ta będzie bardzo ciekawa, bo nawet okładki mają bardzo podobne :)

    Zapraszam również do mnie! -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. To chyba pora coś zmienić, bo książek Kasie West jeszcze nie czytałam, a jest ich już dość sporo. Nie wiem, kiedy to wszystko nadrobię.
    Pozdrawiam!
    https://pasjanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to czeka ale cieszę się z tego powodu <3

      Usuń