wtorek, 31 lipca 2018

Czy wspomniałam, że Cię kocham?

Tytuł: "Czy wspomniałam, że Cię kocham?"
Autor: Estelle Maskame
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 408

Edden mimo upływu kilku lat nadal czuję urazę do ojca, który zostawił ją i mamę bez słowa. Zdziwiona dziewczyna niechętnie zgadza się na spędzenie u niego wakacji i poznania jego nowej rodzinki. Jak się okazuję na miejscu czeka ją luksusowy dom, samochody, nowa macocha i trzech przyrodnich braci. Jedenastoletni Chase, czternastoletni Jamie i rok starszy od niej samej siedemnastoletni Tyler. To właśnie ten ostatni jest tym najbardziej aroganckim, buntowniczym i nieziemsko przystojnym z braci, który w pewien sposób intryguje dziewczynę. 
"Może nigdy dotąd nie oglądał z żadną dziewczyną Króla Lwa, ale to nie znaczy, że nie oglądał z nimi Aladyna"


Tyler i nowi znajomi pokazują jej życie jakiego nigdy nie znała. W słonecznym Santa Monica wszystko wygląda inaczej niż w jej rodzinnym Portlandzie. Tutaj praktycznie cały czas spędza na łamaniu zasad, imprezach, piciu alkoholu i tajemnym romansie, który kierując się rozsądkiem nie powinien mieć miejsca, lecz serce mówi co innego. 
"Szydzimy z siebie, odkąd tu przyjechałam, i kłócimy się, żeby poznać nawzajem swoje słabości. Moją jest brak pewności siebie. Słabością Tylera jest prawda"

Przyznam, że uwielbiam motyw przyrodniego rodzeństwa w książkach, dlatego z chęcią sięgnęłam po pierwszy tom serii DIMILY. Fajne w tej historii jest to, że cały ten romans jest dawkowany stopniowo. Nie ma czegoś takiego, że bohaterowie poznają się po raz pierwszy i jest wielka miłość. Fabuła nie chaotyczna i rozwija się w idealnym tempie ani nie za szybko ani nie za wolno. Bałam się, że zakończenie będzie oklepane ale autorka wybrnęła z sytuacji i epilogiem stworzyła ładny wstęp do kolejnej części. Osobiście polecam jako lekką młodzieżówkę na te upalne dni. A jak z wami? Czytaliście?❤

8 komentarzy:

  1. Myślę, że kiedy będę miała ochotę na coś niezobowiązującego, sięgnę po tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam i raczej nie zamierzam zmienić tego stanu rzeczy. Ostatnio mam dość tego typu literatury. ;)
    Pozdrawiam!
    DEMONICZNE KSIĄŻKI

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wpadła mi w ręce, ale chętnie bym ją przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak wiem jakie są wattpadowe książki, być może przeczytam, ale chcę skończyć najpierw "bad boy's girl", którą Ci polecam, bo jest w podobnym klimacie. A i taka uwaga ode mnie, bo przejrzała Twoje posty, pisz trochę dłuższe, bo zanim się rozkręcisz to już kończysz. ;)
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń