poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Przyrodni Brat


Tytuł: "Przyrodni Brat"
Autor: Penelope Ward
Wydawnictwo: Edito Red
Liczba stron: 272

Gdy tylko usłyszałam tytuł „Przyrodni brat” wiedziałam, że muszę przeczytać tą książkę bo spodziewałam się po niej schematyczności romansu przyrodniego rodzeństwa, o których przyznam lubię czytać na wattpadzie. Może to i głupie myślenie chcąc czytać schematyczne historie ale gdy jest to temat podchodzący troszkę pod temat tabu czemu by nie.

Czytając pierwsze rozdziały myślałam, że moje przypuszczenia się potwierdzą, lecz jednak zaskoczył mnie aspekt poetyckiego talentu Eleca. Książka pisana przez chłopaka, tak samo jak jego przeszłość była bardzo interesująca i szczerze mówiąc nie spodziewałabym się czegoś takiego.

Pomysł z książką, z której Greta dowiaduje się całej prawdy jest jak dla mnie genialny lecz czułam, że można by było o wiele więcej wyciągnąć z tego aspektu, aby rozwinąć przebieg całej historii, tak samo jak nietypowa przeszłość Eleca, która została opisana znikomo. Jest to jednak tylko niecałe 300 stron powieści, którą można pochłonąć w jedną noc, tak jak i ja to zrobiłam.

W wielu książkach spotkałam się z nawiązaniem do zespołów, które słucham. W powieści Penelope Ward wspominana była piosenka Paramore „All I Wanted”, którą często słucham.

Piosenkę wykonywał zespół Paramore i była zatytułowana All I Wanted. Tekst mówił o tym, jak to jest pragnąć kogoś, kogo nie można mieć, jak chce się na nowo przeżywać krótki czas spędzony razem z tą osobą.

Książka zdecydowanie nie należy do nudnych, a sceny erotyczne nie są tak liczne jakby się mogło wydawać, co dla niektórych może być plusem,a dla innych minusem zależnie od preferencji.  
Nawet jeśli książka nie zachwyciła mnie, aż tak bardzo nie żałuję jej przeczytania. 
A wy czytaliście albo macie zamiar przeczytać?❤

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu.

5 komentarzy:

  1. Nie jest to jakaś zachwycająca lektura, ale mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie raczej nie sięgnę po tę książkę, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze ale może kiedyś sięgnę :)

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj to zdecydowanie nie w moim stylu ale także nie przekreślam tej książki c:

    https://miedzynamiksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka [*]
    Raczej nie moje klimaty, więc podziękuję, ale zainteresowała mnie Twoja recenzja, więc zostanę sobie na dłużej :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń