wtorek, 18 lipca 2017

Wilk


Tytuł: "Wilk"
Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk
Wydawnictwo:
 Wydawnictwo WAB
Liczba stron: 303

Od dłuższego czasu polowałam na książkę "Wilk", więc gdy tylko zobaczyłam ją jak i jej kontynuację na promocji w księgarni musiałam je kupić! I to wcale nie tak, że zakupiłam ostatnie dostępne egzemplarze.

Historia opowiada o  nastolatce, która z powodu zmiany pracy matki razem z rodziną przeprowadza się z Nowego Jorku do małego miasteczka o dość ciekawej nazwie Wolftown. Margo Cook, bo tak właśnie nazywa się główna bohaterka w nowej szkole poznaje uwielbiającą różowy kolor Francuzkę, która staje się jej najlepszą przyjaciółką oraz dwójkę chłopaków, którzy w inny sposób  reagują na nową uczennicę, wciąż milczącego outsidera Max  oraz przystojnego sportowca Petera. Margo od przybycia do nowego domu miewa sny. Dość niezwykłe sny, których rozwikłanie nie jest takie łatwe jak by się wydawało. Nie zapominajmy także o lesie wokół całego miasta gdzie kryją się wilki... ale czy są to zwyczajne wilki?

Książkę pochłonęłam w jedną noc. Przyznam, że wciągnęła mnie nie na żarty, bo wręcz nie mogłam oderwać się od lektury czego skutkiem była nieprzespana noc. Brakowało mi w ostatnim czasie lekkich młodzieżówek, a "Wilk" nadała się idealnie. Można by rzec przejrzysta fabuła wpisująca się w schemat:" Nowa dziewczyna w szkole... dwóch chłopaków o różnych charakterach...którego wybrać...przesłodzona przyjaciółka...rozterki miłosne". I tu was zaskoczę, że wcale ten schemat nie nadaje się do tej książki jak mogłoby się wydawać. Akcja rozwija się w miarę szybko i wciąż dowiadujemy się nowych rzeczy, które nadają całej fabule jeszcze większego "smaczku".


Choć autorka pisząc tą powieść miała jedynie 15 lat, jej debiut okazał się genialnym początkiem jej kariery. Pokazuje to, że nie można przy wybieraniu książki patrzeć na wiek autora, bo nawet w najmłodszych umysłach może powstać dobry pomysł na ciekawą historię.
Polecam wam "Wilk" idealnie nada się na leniwy wieczór 😄
Niedługo możecie spodziewać się recenzji jej kontynuacji pt."Wilczyca".

Czytaliście już tą książkę? A może inne powieści tej autorki? Czekam na waszą opinię❤

10 komentarzy:

  1. Wcześniej w ogóle nie słyszałam o tej książce, ale brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie wiedziałam,że autorka tak wcześnie zaczęła, chętnie skuszę się na tą powieść :)
    Pozdrawiam.
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już coś Miszczuk i nawet mi się podobało. Może "Wilk" wciągnie mnie tak bardzo, jak Ciebie? Kto wie, kto wie...
    Pozdrawiam!
    Patty z Truskawkowego bloga książkowego

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam tej książki, mam w planach cykl "ja, diablica" czy coś w tym stylu :D wow, w wieku 15 lat napisać dobrą książkę, szacun :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ja dlabica" jeszcze nie miałam okazji przeczytać ale też mam w planach <3

      Usuń
  5. Tej książki nie czytałam, ale za mną już seria Szeptucha tej autorki. Jest wspaniała! Jeśli jeszcze nie czytałaś to polecam! :)
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie książki :) Niestety mało jest ciekawych i zajmujących młodzieżówek. Ja miałam nieszczęście trafiać często na te łzawe, przesłodzone i nudne jak flaki z olejem ;)
    Ten tytuł postaram się zapamiętać! :)

    OdpowiedzUsuń